Människor som inte avgudar Disney asså...

Igår var jag ute med Petra, Jenny och några av deras urhärliga kompisar. Det var hur mysigt som helst men idag vaknade jag upp och insåg att jag är lite borderline narcissist och jag är ganska säker på att det inte är charmigt! Fast i och för sig så är väl att ha en blogg höjden av narcissism och min blogg är ju den chamrigaste som finns så det finns en chans att jag har fel!

I egenskap av dålig bloggare tog jag inga kort igår men denna godingen, som Petra tog, hittade jag på facebook idag. Vacker bild! ;)



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Nya Disney går inte att avguda iaf.. det nya är för dåligt

2011-11-20 @ 18:15:33
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0