Jerry, hette han förresten!

Hej fabulösa blogg!

Idag har jag kommit fram till följande:
  • Gubbsjuka äldre herrar är inte slta utan irriterande.
  • Jag är nu så pass dålig på tyska att jag trodde jag hörde tyska när jag hörde franska.
  • Det börjar bli kallt ute och som nyfunnen mes hatar jag det!
  • Jag stötte på en man på stationen ida som frågade var jag kom ifrån, nästan blev förolämpad när jag sa Sverige men lugnade ner sig när jag sa att min pappa är amerikan. Det var ett tag sen!
  • Efter det gick jag in på Ica och köpte choklad! Känns som att mina fettreserver behöver back up i kylan (OBS rationalisering!)
Om någon timme ska jag till Nadja men nu ska jag gotta mig i värme och te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0