Moma's gon' luv me now!

På religionen insåg jag att min mobil var borta. Lite jobbigt måste jag erkänna men det kändes som att den skulle komma fram så det var lugnt! Efter skolan åkte jag med Petra och fikade. Ytterst mysigt var det och då insåg jag att det faktum att min mobil var borta faktsikt var ganska illa. Och det faktum att mina skor var i ett sånt skick att de skulle se slitna ut på Munspelsmannen. Så jag bestäma mig för att köpa nya skor.

När jag kom hem satte jag min i solen när det blev tråkigt gick jag ut och sprang. När jag kom tillbaka hittade jag min mobil under mitt täcke, slängde mina skor, tog en välbehövd dusch och gick och la mig i solen igen. Nu ska jag plugga fysik! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0