Downside to being chocolatey in Vanilla City

Det som är sorgligast med att ha en blogg är när man får det på svart och vitt hur mycket skit man gör och hur lite vettigt. Idag till exempel var det vettigaste jag gjorde att adressera och frankera mina inbjudningar till min studentmottagning. Eller jag ska göra det... Snart...

Annars så hade jag en liten fläta idag som took me back to day care. Jag hade alltid såna här flätor när jag var yngre. Dock var mitt hår för kort vilket ledde till att det stack ut runt mitt ansikte som en gloria. Lawd knows I know not how to care for my hair. Ibland önksar jag att Oprah var min mamma. Hon kunde förklara hur jag ska ta hand om mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0