Sometimes awesome just comes to bite you in the ass

Jag har suttit med syrran och tittat på Glee. Ett avsnitt jag redan sett men det är fortfarande fett värt att se om det! Det finns liksom inget bättre sätt att spendera sin tid på! Det känns lite konstigt att gå och lägga sig i ett hus som är tyst och inte fyllt av tretton högljudda släktingar. Det känns dokc lite konstigt, konstigt och skönt. I mean, I love my counsins but not when they wake me att at eight o clock in the moring.

Det här klippet är visserligen från ett äldre avsnitt men det kombinderar två saker jag älskar. Glee och Justin Bieber. Perfect or whaaat? (Egentligen la jag bara upp det här för Kajsas skull, we all know she loves herself some Bieber! ;) )

Glee - Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0