Mourning may take some time but I will heal

Så här dagen efter känner jag mig lite tom. There's no reason to dwell on the past men jag kan inte låta bli att göra just det. Jag kommer att sakna och sörja min regel så länge jag lever. Det mest traumatiserande måste vara efter min älskade regel blivit avrättad så kommer Kalle in och säger att han var på min sida. Efter min regel inte längre finns med oss. Grymma öde!

My rule is never coming back now because of him and he thought it would be better if he said that he disagreed afterwards? Nej, det är dags att gå vidare. Jag har gråtit, jag har kännt mig tom och nu är det dags att gå vidare!

Leave - Glen Hansard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0