Framtiden tillhör di gamle

Idag har, precis som alla andra dagar i mitt liv, varit väldigt produktiv. Jag har lyckats titta igenom några avsnitt Gilmore Girls och gått på en promenad. På den promenaden träffade jag på den sötaste gubben. Jag gick på en gata som var till hälften täckt med is och snö, så när jag såg en gammal gubbe komma gåendes med stavar gick jag ut på gatan för att han skulle få plats. När vi gick förbi varandra lyfte han på hatten och tackade mig för att jag hade gett honom plats.

Jag älskar, verkligen älskar, gamla männiksor. Varför är dagens ungdomar inte lika artiga och hattlyftande? Jag ska seriöst flytta till USA och bli amish. Där skulle män lyfta på sina hattar för mig och jag skulle le och se söt och tacksam ut. Det är so afrotastic style to live in the past!


Cool outfits to! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0