Det är sant ju!

Att äta middag här ute i Köpenhamn innebär för mig att äta tills jag nästan spricker. Så det gjorde jag med en vegetarisk hamburgare på en restaurang här med la familia. Sen gick jag och Julia ner på ströget och tittade på vilka affärer som fanns. Jag kände mig fattig och luffig vilket är vad jag kommer känna mig i morgon när vi går in på Gucci och Louis Vuitton. Jag är liksom fattig och utan stil, inte riktigt Chanel material om man säger så!

Några andra bilder är denna kan jag inte ladda upp men vi gick förbi ett ställe som hette Heidis och då var jag tvungen att ta ett kort! Vi gick även förbi en Disney-butik. Jag blev exalterad och min röst gick upp några oktaver. Julia sa att hon alltid blev besviken när hon gick in i Diseny-butiker, de har ju ingenting för folk i vår ålder! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0