Jag är proppis

Att äta middag idag var underhållande. Vi fick vänta rätt så länge på vår mat och när den väl kom var det inte vad vi beställde, plus så fick vi eftersätten samtidigt. När vi sa att vi ville ha det vi beställt förklarade de att vi hade fått det andra för att det vi beställde skulle ta längre tid. De som satt vid bordet brevid oss skrattade och berättade att de hade väntat i två timmar på sin mat. De hade glömt bort deras beställning. Lite Hell's Kitchen style! :p

Annars har jag shoppat med min syster idag och jag överlevde det! Jag älskar att shoppa och jag älskar min syster men när man lägger ihop dem... Lite som att dricka rödvin med halleflundra. It does not work sweet cheeks, the combo is deadly suicidal!


Haha så här går det när man ville lägga upp en bild på sin nya klänning. Psyko-sisters!


Snygga Julia, Otti och mami.


Otti som för en gångs skull såg glad ut på bild. Hon ser alltid döende ut annars.


Julia och mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0