It's a beautiful day

Igår kom mina fina vänner över och vi gjorde pizza. Min pizza dröp av fett men det är väl så pizza ska vara? Kolhydrater och fett! :D Alla sa att igår skulle vara hemsk. Jag trodde att jag skulle ligga i fosterställning och hyperventliera. Kan jag säga att det hände inte.

Istället är det sol och underbart. Det känns inte ens jobbigt att jag är arbetslös än! Det kommer väl till hösten! :D


Jag är ju sämst på att ta bilder men den här kom upp åp facebook från slutskivan. Osminkad, i en vardagsoutfit och platta skor. Party! ;)

Kommentarer
Postat av: tove

och en skiiiitsnygg bild på mig!.... hahaha

2011-06-03 @ 18:28:29
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu och måste säga att jag verkligen gillar den! OM du vill så får du gärna kolla in min blogg och lägga till på bloglovin men bara OM du känner för det! Fortsätt skriva som du gör =) Kram

2011-06-06 @ 14:18:20
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0