Hare Hare

Idag träffade jag mysiga Petra och vi fikade. Vi satt och snackade skit och kom fram till att jag drömmer drömmar som inte är okej. Sen gick vi och kollade i en fett skum butik som ligger i gamla stan. Där köpte jag ett par harembyxor som jag kommer ha som en byxdress i somar.

När jag var i stan kom jag på att jag kunde åka min buss hem. Kärlek. Det var så fabulöst, jag hade kunnat dö på den bussen och dö lycklig. Sen när jag kom hem tvingade jag min lillasyster att ta kort på mig så jag kunde lägga upp lite bilder på min älskade blogg. 

Haha älska flaskan i hörnet på bilden!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sååååå snygg! Din hud! Färgen på byxorna passade dig perfekt också :)

2011-06-22 @ 09:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0