För vi har tagit studenten!

Igår tog jag och världens finaste klass studenten. Jag har skrikit på flak, blivit nedsprutad med öl, blivit förkyld och dansat med min underbara gammla skola på slutskiva. Just studentdagen är nog den bästa dagen i mitt liv. Så mycket sjukt härliga saker har hänt mig och den dagen är fortfarande den bästa. Mina underbara vänner, familj och grannar gjorde verkligen min dag fabulös.

Kärlek till er. Kärlek till friheten. Kärlek till att vara arbetslös, helt utan erfarenheter och naiv som man bara kan vara innan man upplevt livet på riktigt. Allt är möjligt!



Kommentarer
Postat av: Isolina Fedel

Åh, jag tar studenten om 8 dagar! =)

2011-06-02 @ 19:11:39
URL: http://isolina.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0