Tror att det var "Afrikas historia" men vem vet!

Försöker klura ut vad jag har gjort de senaste dagarna nu när man sitter framför datorn men om sanningen ska fram vet jag inte ens vilken dag jag senaste uppdaterade och var hemma. Något som jag dock vet med säkerhet att jag inte skrivit är att jag kommit in på en utbildning. Eller en flumkurs som Jan Björklund säkert hade sagt. Jag sökte nämligen bara sådana kurser! Jag vet dock inte vilken eftersom jag inte kan gå in på studera.se. Men jag har fått hem ett brev från SU.

Det lär väl komma fram senare. Men nu ska jag titta på True Blood. Det har ju ändå lega ute i två dagar utan att jag tittat på det! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0