Cried like a baby!

Igår var jag ute med Petra och tog ett glas vin och hae det aptrevligt. Först var det askul att träffa Petra men det var även kul att få klä upp sig lite och för en gångs skull skippa lodarlooken! Jag blev till och med tilltalad som "damen i färg", vilket i och för sig fick mig att tänka på "Tant Brun, Tant Grön och Tant Gregelin", men jag blev smickrad i alla fall!

Idag har jag varit sjukt huslig. Damsugit, svabbat, tvättat och sytt hela dagen. Och nu har jag precis sett färdigt "Pass it forward" aka den finaste filmen någonsin. Nästa gång jag ser den ska jag strunta i de sista fem minuterna. Sitter alltid och gråter som ett litet barn då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0