Sl och snäkaos är också underbart!

Nu sitter jag med Tove och fixar med vårat projektarbete. Vi skriver dikter om Stockholm och hållbar utveckling. Så här vackert skrev jag om Stockholm. Jag tror verkligen att det är svårt att hitta en människa som älskar Stockholm som jag gör! :) Till och med Sl är underbart! :D

Vissa låter sitt hjärta vila i händerna hos någon man högt älskar och betraktar

Eller så håller men själv sitt hjärta i tryggt förvar

Mitt hjärta vilar på en plats magiskt underbar

En plats med själ, hjärta, förnuft och min kärlek till den är obrytbar

Mitt hjärta tillhör Stockholm, mitt hem där det håll i tryggt förvar


Wow! Vad vackert jag skriver! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var verkligen vackert. Du har talang flickebarn!

2011-03-05 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0