When I see their happy faces smiling back at me!

Bästa med att Julia har flyttat:
  • Jag ger mig själv ett all access-kort till hennea garderob
  • Jag kan äta hur mycket nötter som helst
  • Jag kan klä mig hur jag vill utan "ska-du-verkligen-gå-ut-så-där"-blickar
  • Jag slipper få mitt hjärta krossat varje gång jag frågar om hon vill höra Jedwards nya singel och får ett "nej"
Sämsta med att Julia har flyttat
  • Vem ska nu sjunga introt till 7th Heaven med mig?
  • Vem ska jag ge en menande blick när min mami går over board?
  • Vem ska hjälpa mig att undvika att se ut som en hemlös person innan jag går hemifrån?
  • Vem ska jag baka maräng och göra vaniljkräm med nu?
Antar att jag kan leva utan mi syster i några år. Särsklit nu med mordeniteter så som mobiler, Internet och facebook. 

Jag och Julia förra året på Gotland

Kommentarer
Postat av: Mami

Å så fint! De där menande blickarna känner jag allt igen ;-)

2011-08-26 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0