All is possible in the fabulous life of me!

Så igår var jag på Gröna Lund med mina systrar och Swarlos. Typ det roligtaste som finns. Vi stod i kö i typ en timme för den nya berg och-dalbanan Twister som var skitkul. Jag var lite rädd att den skulle vara som Kvasten, en timmes kö och två minuter besvikelse men icke. Fast i kön stod vi i och för sig bakom en kille som hade ett sånt grovt fall av mjäll... Det var brutalt!

Men idag ska jag fortsätta med mitt glamorösa liv det vill säga: städa, söka jobb, platta håret och besäka Nadja.


Den enda bilden jag tog men den är ju fin!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen! supersöt blogg!

har du med underbart väder idag?

kramar

2011-08-03 @ 12:56:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0