This could have been awkward!

Idag när jag gick omkring i mitt hus och dansade i underkläder till Jedward som alla andra vanliga människor hörde jag att dörren låstes upp. Lite tidigt för min lillasyster så jag satte på mig lite kläder för att undersöka vad som hände. In kom en drös med ungar som Otti hade tagit hem från skolan. Skitkul. Tur för dem att jag håller mitt dansande till mitt rum annars hade de kunnat stöta på något traumatiserande när de kom in.

Annars ska jag ut till Nadja senare idag och sen ut och träffa Petra. Vilket är bra för jag är lite smått irriterad just nu och behöver något roltigt att se fram emot!


"Love your siste, she good to you." Försöker komma ihåg dessa visdomsord från min underbara Marvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0