Otack är världens lön!

Haha Otti blev jättebesviken när hon fick mina presenter. Alltså så besviken att hennes halvhjärtade försök att dölja sin besvikelse inte ens övertygade mig. Hon fick strumpor och trosor imorse. Hon blev seriöst gladare över dem än min present. Tur för både henne och mig dolde jag min besvikelse över hennes genom att gå in på toaletten och gråta lite. Då kom jag på att hon kunde få kvitton och byta sakerna.

Hon fick en bok som jag hade läst som barn och älskat och en låda jag köpt på panduro. Jag tänkte att vi kunde gått tillbaka dit på lördag så kunde hon välja ut glitter, färg och paljetter att dekorera den med. Men det ville hon inte. Så från och med nu kommer jag bara köpa presenter till mig själv. Works for me to!


Om det ser ut som att jag vill strypa henne är det för att det vill jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0