Min katt är ett geni!

Igad hände något magiskt. När min lillasyter kom hem från skolan idag att jag och lyssnade på musik i mitt rum. När det var dags att göra mig i ordning för att gå till Nadja tänkte jag gå på toa men såg att någon hade glömt spola. Jag sa då till min lillasyter att hon måste komma ihåg att spola. Hon sa att hon inte hade varit där sen hon kom hem.

Vi var ensamma hemma och någon hade varit på toaletten utan att spola. Inte jag, inte Otti. Det fanns bara en till som hade kunnat göra det och det är min katt. Min lilla, stora, tjocka katt. Som på något mirakulöst sätt lärt sig använda toaletten. Jag känner mig lite som hon Grilled Cheesus-tanten. Det vill säga lite galen men det är fortfarande fett coolt!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha oj, hur många poäng är den på? Då har du ju ganska mycket tid nu alltså haha....

2011-08-29 @ 23:22:02
URL: http://geiselhaft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0