Complete one-eighty!

Idag var jag ute med Nadja. Jag kände aldrig min mormor så bra. Hon bodde i Småland, vi hälsade på flera gånger om året men jag var för liten och sen blev hon för dålig för att jag verkligen skulle kunna lärt känna henne som person. Jag vet inte varför men jag skämms lite över att skriva det här men Nadja känns lite som den mormorn jag aldrig lärde känna. Jag hade känt henne hela min liv och Nadja bara en sommar men hon är verkligen hur härlig som helst.

Från en sak till en helt annan var jag senare med mina systrar och plockade bär hos min farfar. Där såg jag en snigel som var helt orange och seriöst såg ut som en bajskorv... Nasty!




Åh krusbär! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0