Det är apor överallt!

Idag var typ världens mysigaste dag! Först gick jag och lilla Otti till Swarlos jobb och hängde lite. Sen efter vi ätit lunch med honom åkte vi till Skansen där jag klappade ormar och fick se de äckligaste insekterna! Ornar råkar ju vara det coolaste som finns. Om jag inte var människa skulle jag lätt vara en orm!

På tåget hem träffade vi vår kusin också. Inte ens det lyckades förstöra dagen! ;)

Min söta lilla Otti på väg inte till stan, än hade hon inte tröttnat på mig! 


Sjukt söta apor! När vi såg dem här hade ungen inte tröttnat på mig heller!

Coolaste djuret som finns! :D


Så sjukt värt att vara orm. De rör typ aldrig på sig men när de gör det är det typ för att äta, dricka och fornikera!


När vi var här tyckte Otti lika mycket om mig som såna där äckliga larver som hänger från träden och åker in i munnen nu på våren!


Sjukt vacker fågel!

När hon fick våfflor blev allt förlåtet! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det du eller syrran som ville åka till skansen? ;P

2011-04-20 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0