Rysningar

Idag när jag vaknade skyndade jag mig iväg till vad som skulle visa sig vara det coolaste jag sett i hela mitt liv. Min lillasysters Idla uppvsning. Inte nog med att min under bara lillasyster är världens sötaste, hon är även sjukt begåvad och kan till skillnad från de flesta svenskar (mig inräknad) kan hon hålla takten.

Sen gick jag och min kära tvillingsyster på en Vintage-mässa i München bryggeriet och jag köpte en amishklänning jag ska ha på studenten! Sen gick hela familjen på restaurang, vilket var otroligt mysigt. :D


Skönaste tanterna som var allt från 50 - 80 år. Sjukt coola!

Min underbara och helt fantastiska lillasyster var med och lös upp den här uppvisningen. Världens bästa! :D


Så himla söta!

Haha så här pigg var ungen efter den uppvisningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0