Över 120 miljoner views!

Igår när jag kom hem märkte jag att det var sjukt varmt i mitt rum. Så jag öppnade fönstret lite på glänt i ett försök att få in lite syre. När jag skulle gå och lägga mig var det kyligt i mitt rum men jag tänkte "Nej, men jag stänger inte fönstret nu för då blir det bara varmt igen jättesnart." Sagt och gjort lät jag fönstret stå öppet. Tydligen blir det inte "varmt igen jättensnart" för jag stängde fönstret några minuter efter jag gått och lagt mig för att det var för kallt för att jag skulle kunna somna.

Det var kallt i mitt rum när jag vaknade också. Vilket gjorde att gå upp och gå till samhällskunskapen mycket mer lockande. För det finna väl inget man hellre vill göra en morgon än att lämna sin kalla säng och gå upp i sitt snorkalla rum? Right? Right!? Jag borde bli mer som Rebecca Black!

Friday - Rebecca Black

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0