Inte tillräckligt arg för att inte censurera dock!

Idag blev jag så sjukt arg. Så arg att det tvingade mig till handling, något som inte sker så där jätteofta sorgligt nog. Inte nog med att min engelska lärare hade tappat bort mitt, resten av min klass och två andra klassers listening test och vi var tvungna att göra om det. Hon berättade även för mig idag att bedömningen av mitt speaking test förmodligen inte var korrekt eftersom hennes inspelning hade dålig kvalité och vissa delar försvann?

Åh, då blev jag (till skillnad från alla andra dagar) fett bitter. Men jag gick och pratade med Johan och nu kommer det nog att lösa sig. Det är en sak att vara en bitter kärring men om man nu måste vara det måste man i alla fall vara en bra lärare!

Forget you - Cee Lo Green

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0