Innan tant skulle sova ville hon gnälla lite, enjoy!

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Little Richard. Haha den killen verkade vara helt störd, gifte sig med sin 13-åriga kusin... Säger väl rätt så mycket om en person? Men nice musik gjorde killen, Elivs släng dig i väggen. Klockan är nio och jag känner för att gå och lägga mig. Ännu ett tecken på att jag egentligen är 70? Ja, förmodligen :p

Nej men fuck att vara vaken och slötitta på tvn. Nu går jag och lägger mig.


Lucille - Little Richard

Kan vara det bästa jag sett, ännu ett tecken på att jag är 70 år! :D

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: haha visst ;)

2010-05-06 @ 21:32:32
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Markus

Hmm.. jag ser seriöst inte de första två centimeterna av din blogg...(till vänster)... iof har jag 10 tums dator... men ändå, brukar inte va några problem :S

2010-05-06 @ 21:44:59
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0