Eftermiddagar i solen

Min gamla kompis Becka var förbi här mitt i att jag satt och gjorde ingenting. Eller egentligen satt jag ute på studsmattan och schtekte järnet! Sen satt vi och skvallrade som kärringar tills hon åkte hem. Asså jag säger det, jag är gjord för livet som hemmafru!
  • Jag både älskar och är bra på att skvallra!
  • Jag är expert på att ligga i solen och inte göra nåt!
  • Jag gillar att städa, diska, shoppa och fixa mina naglar!
  • Jag skulle aldrig klaga och ha middagen på bordet klockan fem som Teskeds-gumman!


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Haha en riiiktigt housewife, I like that=)



2010-06-25 @ 10:34:16
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0