Sol och rynkig hud

Idag har jag legat ute i solen och cyklat med min lillasyster till Stinsen. När jag låg ute i solen insåg jag att jag kanske borde chilla lite med solandet. Visst det är nice att bli brun meeen jag vill inte få sån där krokodilhud när jag blir gammal! På Stinsen köpte jag ett läppstift och såg en fin liten lapp på br. En lapp där de förbjöd folk att röka i butiken.

Det fick mig att tänka efter. Den lappen var ny. Själv tycker jag att den är lite onödig eftersom butiken ligger inomhus men någon måste ju gjort något för att få upp den. Undrar vad... Det kommer jag nog aldrig få veta! :(


Mitt nya läppstift och en brun liten fjortisbild :)

Kommentarer
Postat av: Nelia

Var med i min tävling där du kan vinna en fin och unik bloggdesign! :)

Postat av: Patrik

Sv. haha det var väldigt fint och häftigt =D

2010-06-28 @ 04:35:21
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: A f r o b e l i t a

Så sööt du e och du passar i läpptstiftet!! :)

2010-06-28 @ 12:49:41
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0