Midsommar

Så nu fick jag sova ut för första gången den här veckan. Jag känner mig betydligt mindre gnällig än vad jag gjort föregående dagar vilket känns rätt så skönt! Det kan ju vara en produkt av att jag sovit ut eller så har det att göra med mina sparsamt gjorda planer idag. Jag ska nämligen bara baka en kaka och åka ut till min kompis och fira midsommar.

Jag vet att "lagom" är ett ord som används "för mycket" i det svenska språket men det är ju bara för att det är så awesome, så jag tänker inte skämmas när jag säger att jag har lagom mycket saker att göra idag. För det har jag! :D


Får dra ut ikväll, hitta sju blommar och drömma om min framtida man! ;)

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Sova ut är det bäästa fan=)



Men JESSICA! Jag trodde verkligen att du skulle bli impad vafaaan... ja rullade fan ner från sängen god damnit :)

2010-06-25 @ 12:52:59
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0