Fredagsplaner

Har precis sagt hej då till min lillasyster och sett henne gå iväg till fritids. Snart ska jag bege mig in till stan för att hämta en kompis som kommer upp från Småland idag. Han kommer vara här till på tisdag så fram tills dess kommer jag ha en liten bonde att ta hand om! ;)

Imorgon ska jag på klassåterträff. Jag råkar ha den gulligaste gamla klassen någon någonsin haft. (Känner att ingen kommer säga emot mig här ;) ) Det kommer bli apkul!


Inte för att bilden har så mycket med inlägget att göra men den är för underbar! :D

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Roligt med klassträff, hoppas d går bra :)

2010-06-19 @ 12:37:04
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0