Scoutläger och hygienartiklar

Jag är nog den enda i Stockholm som har uppskattat det ned ösande regnet. Förmodligen för att när det regnar i Stockholm finns det tak och torra kläder att ta på sig! Det kommer inte finnas på det scoutläger jag ska bege mig ut på imorgon :(

Jag pratade med min kusin idag när jag råkade bli utelåst och hon kom och räddade mig (Tack Matilda!). Hon bad mig att inte supa mig för full på alcogel när jag är på lägret. Jag kan lova tt försöka men lite alcogel och en skvätt salivslatt från någons cola... Jag kan inte vara den enda vars mun blir vädligt torr när man läser detta. Och eftersom svinis inte blev en sån sor grej har man ju litervis med varan hemma... hehe! Nice! ;)


What a beautiful sight!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha varsågod kära kusin! gör inget jag inte har gjort (dvs, låt bli alkogelen haha!) :D puss på're!

2010-08-05 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0