Norrtälje det är staden på g

Idag har jag faktiskt gjort något. Vettigt var det inte men att göra vettiga saker har aldrig varit min grej. Så istället för att göra något användbart så åkte jag in till Norrtälje utan pengar och suktade på det fina som fanns där inne i "staden". Det gjorde jag och klagade över det tryckande vädret som den gamla dam jag är.

Jag fick reda på att jag tydligen såg yngre ut än min syster. Vilket är ortoligt deprimerande. Först är jag en gammal tant på insidan och nu fick jag reda på att jag ser ut som en pubertal 14-åring på utsidan! SORGLIGT!


Ett av de hundra caféen som finns där.

Kommentarer
Postat av: My

haha såå många cafén finns det väl inte :P också landställe där?

2010-07-27 @ 19:56:27
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: matilda

hahaha men jessica, det kan väl inte vara så illa att se yngre ut än sin tvillingsyster? jag har fått höra att jag ser yngre ut än rasmus och det betyder att skulle vara typ 92:a, inte lika okej! ;)

2010-07-29 @ 19:38:26
Postat av: Jessica

Haha det känns bra att inte vara själv i alla fall. Vi kanske borde starta en stödgrupp på fecebook? ;)

2010-07-30 @ 18:13:20
URL: http://afotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0