Min långa dag och långa inlägg

Idag har jag: Varit på mitt land, fikat med några fina fina kompisar och sett Eclipse. Trots att jag satt och skrattade åt den stundtals måste jag erkänna att min Twilight-besatthet inte har gett sig än. Vilket betyder att jag gillade den, mycket. Nu ligger Heidi (som jag såg den med) och sover. Jag borde nog göra det samma och skämmas över att se en halvnaken varg fick mig att fnittra som en tolvårning.

Såg btw Kissie, Amir och deras väninna Rosanna på biografen. Heidi tyckte att det va illa att jag kände igen dem. Jag tyckte att det va lite coolt. För under den här dagen såg vi även Tzatsiki, fett tungt! Kändisspäckad dag för mig, visserligen bara c-kändisar med det är inte fy skam!


Hehe, nice! :D

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Waaahhh vilken bild på honom hahhaha.. still love him though..

2010-07-05 @ 21:04:45
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Paulin

han är riktigt snygg!

2010-08-08 @ 19:41:51
URL: http://puussgurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0