Long time no see

Jag tänker skylla min urusla uppdatering på det fina vädret och min enorma lättja. Det blir lätt så när det är varmt i Sverige. Allt jag tänkte göra blir inte av och så ligger jag bara i solen och blir brun och rynkig. Men det är väl inte fy skam på det heller!?

Nu är jag på landet. Det är något sjukt med insekter här och ni vet hur insekter är med mig. De älskar mig! Om det inte vore nog med insect-love så åker jag om några dagar upp och vandrar i fjällen. 


They love me! :) 

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Skönt å va på landet men usch för insekterna.. klarar d inte hehe..



sv: TACK jag köpte hatten på H&M, killavdelningen :)

2010-07-08 @ 19:33:08
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0