Klorstinkande och trött som apa

Idag har jag varit och simmat vilket började en timme tidigare än vad jag trodde. Tur att jag är en tidspessimist och ställde klockan två timmar innan jag behövde gå. På simmningen ville dom att man skulle simma ner på fyra meters djup för att rädda en docka!? Knappt att jag skulle göra det för en människa ofta jag gör det för en äcklig docka!

Sen gick jag på stan och köpte en jacka med Becka i min klass. En liten vinröd vårjacka. Kanske inte riktigt är något man bör köpa nu men jag avskyr att köpa sådant man måste köpa. Den fina jackan behöver jag verkligen inte därför var det faktiskt kul att köpa den.


Visserligen en bild från igår man ungefär så där glad blev jag över min fina jacka! ;)

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha härlig bild! :)

2010-01-22 @ 17:29:29
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den var så snygg!!!! :D

2010-01-24 @ 16:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0