Händelserik lördag! Eller?

Ikväll hade mina föräldrar bestämt sig för att det skulle vara kul att bjuda hem ett gäng skitungar och deras föräldrar hem till oss. Syster min bjöd hem sin vän Vera. Jag hade kul och en resa med okänd destination bestämdes. Men så under kvällen vänder sig en förälder till mig och frågar om jag inte ska gå ut i kväll. Jag svarar att nej det ska jag inte. Hon nickar lite och gör ett misslyckat försök på ett oberört ansiktsuttryck. Illa!

Och inte nog med det. Det visar sig att mina föräldrar funderar på att bjuda hem folk till den trettonde februari. Vilket betyder att DEN bittra-singel-kvällen är i riskzonen! Grymma öde!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0