Be aware!

Var ett tag sedan jag skrev. Sedan det senaste inlägget har jag insett att jag verkligen är en crazy stalker! 

Bakgrundshistoria:

I oktober förra året var jag på en Green Day konsert med min kära vän Jenny. VI stod otriligt långt farm och eftersom jag inte ätit något under hela dagen, stått ute i nollgradigt i nio timmar med en kofta och leggins och aldrig hade varit på konsert innan pallade jag inte trycket ch gick ut till kanten. Där träffade jag en kille som berättade lite om bandet och vi prata i kanske en kvart max!

Igår var jag på jag på ännu en konsert med några kompisar. Det var en tävling med rockie band. Jag kände igen sångaren i ett band och det visade sig att det var killen från Green Day... Jag är fan helt störd! Det är omöjligt att komma ihåg något ur kemiboken men jag kommer ihåg utseendet på en person jag träffade EN gång för frya månader sedan!


This is the face of a crazy stalker! Be afraid, be very afriad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0