Otippad lördag

Gårdagens utveckling var otroligt otippad. Två vänner som jag inte träffat på två år kom förbi och vi såg på Melodifestivalen. Egentligen låter det inte så otippat men jag hade planerat att sitta ensam, lyssna på All by my self och äta glass. Melodifestivalen var btw var under förväntan. Jag vet inte hur jag lyckas lura i mig själv varje år att det är bäst när jag varje år blir motbevisad?

With that being said will I watch next saturday? Hell yeah!

Motsägelsefullhetens drottning, det är jag det! Idag ska jag i alla fall plugga lite tills min familj kommer hem.

R.I.P. tystnaden i mitt hus!



Cha cha (Krillebooi) - Boom brothers

Tänkte att ni kunde få njuta av denna vackra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0