Alla hjärtans dag för oss (bittra)singlar!

Jag insåg idag att jag läser en av de förmodligen dummaste bloggar jag någonsin har läst. Det är Kissies lillebrors blogg. Om man inte tycker om hennes blogg så är det för att hon provocerar. Om man inte tycker om hans så är det för att killen in är den gulaste bananen i klasen, om ni förstår vad jag menar. För att ni ska förstå vad jag menar så måste ni läsa detta inlägg!

Han är för rolig. Vi singeltjejer har mycket att göra
  • Sitta och bittra oss med våra vänner.
  • Klappa våra trogna katter.
  • Äta obscena mängder glass och sjunga med Bridget Jones.
  • Kasta ägg på par på biografer!
Så mycket att göra. Så lite tid. Min alla hjärtans kommer vara fullspäckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0