From hagga to hurtbulle in 30 minutes

När jag kom hem var jag trött, bitter och helt slutkörd. Jag hade planerat att publicera ett riktigt bitterfitta inlägg men så bestämde jag mig för att gå ut och springa. Nu är jag inte alls lika bitter, fortfarande bittrare än de flesta människor men inte en läskig bitterkärring. Helt galet!

Nu ska jag vara hurtig och gå och plugga matte. Vilket är något jag borde gjort för ett halvår sedan. Bättre sent än aldrig, right? ;)


I princip jag när jag kom hem.. hehe!

Kommentarer
Postat av: my

åh nu fick jag dåligt samvete. har varken sprungit lr pluggat matte idag > . < får väl sätta igång med matten då :P

2010-08-24 @ 19:28:33
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0