Hardcore!

Idag när jag tog hand om mina kids gick jag igenom värsta känslovågorna. En sekund var jag något otroligt arg och i samband med det hittade jag min auktoritära röst! Några minuter senare var det en av mina kids som slog sig och då drunknade jag i moderskänslor.

Det viktiga i historien är också det mest otroliga. Jag hittade min auktoritära röst!? Jag ha en rätt så djup men ändå nasal röst. Så fort min röst höjs lite låter jag som en gnällig femåring. No more nu kommer jag vara Terminator!


GANGSTAH!

Kommentarer
Postat av: Laaaarrrsss

Hoppas inte det var så Linus såg ut efter att han slog sig... under sin hud är Linus egentligen Terminator? Eller haha vad tror du?

2010-04-14 @ 13:49:00
Postat av: Jessica

Haha klart han är ;)

2010-04-14 @ 18:04:14
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0