Time, what to do with it?

Så blev det morgon och för en gångs skull har jag gått om tid. Tror att det är för att min syster har beslagtagit den sista boken i serien Twilight. Det ät nog bra, mina prioriteringar började skrämma mig lite. Skola vs. en inte så bra och lite pinsamt skriven bok? Vad väljer man liksom?

Haha ni måste läsa den här twilight bloggen, helt underbar! Måste säga att jag fann den där bloggen på ett väldigt oskyldigt sätt. Jag sitter inte och letar... Den kom bara upp. JAG LOVAR!!!


Haha berätta när jag börja gå till sådana här extremer!!!

Kommentarer
Postat av: alicia

sv: För mig har ordet inte ett skit med hudfärg att göra, det är ett namn på något man äter. Jag kallar inte ens mörkhyade för negrer och jag kategoriserar inte folk efter hudfärg. Så länge man inte använder det på ett kränkande sätt så tycker jag att det finns viktigare problem att bry sig om än att någon utan en enda rasistisk åsikt skriver negerboll i sin blogg.

2010-04-21 @ 17:34:49
URL: http://aliciaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0