Inget är lätt!

Har precis kommit hem efter både ett Friskis och Svettis pass med mor min och att ha varit på stan med min käre vän Fredrik. Egentligen gjorde vi inget vettigt förutom att jag köpte rakhyvlar. Oh my lord vad jag behövde det! Men dessa hyvlar fick mig bara att inse hur dyrt det är att vara kvinna i Sverige. Att det finns människor i andra delar av världen som klagar är ju skrattretande. De vet inte vad riktigt problem är!

Nej, men nu ska jag gå och nyttja mina nya Venus Embrace hyvlar och inte för att jag vill, utan för att jag måste!



Kommentarer
Postat av: Naomi

sv: Jessica jag tror inte du har ett val.

2010-04-05 @ 19:27:00
URL: http://naomiscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0