Dömd till att vara mentalt blond!

Nu är det fastslaget jag är typ helt dum i huvudet. Jag piercade örat i tisdags och va fett nöjd med det. Nu idag tänkte jag vara en duktig bloggare och lägga upp en bild men eftersom jag inte pallade ta kort tänkte jag ta en från Internet. Då hittar jag en sida som säger att när man rengör piercingen ska man ta ur den ur örat... Vilket jag gjorde... Och nu har jag ännu igen bara två hål i örat.

Jag grät lite och bröt lite smått ihop men nu är det bra. Nu skrattar jag bara, ibland är det roligt att vara mentalt blond även fast det är dyrt.


Värt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAAAA pucko! nu kan ingen längre säga att jag är blondast i släkten, för du slår mig med hästlängder! muppskaft ;)

2010-04-29 @ 23:03:53
Postat av: Jessica

Haha jag vet xD

2010-04-30 @ 07:48:49
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0