Despite appearances I'm alive

Jag har inte dött! Jag har faktiskt flera anledningar bristande närvaro i bloggosfären . För det första var jag nere hos min morfar där prioritering av Internet ligger på samma plats som... något som verkligen inte prioriteras alls faktiskt! Jag kom till och med inte på något som kunde vara lika oviktigt för min kära morfar.

Och för det andra har jag varit i en så kallad "Twilight"-koma. Har läst ut tvåan och har en tredjedel kvar av trean. Och just nu är jag så trött att jag inte orkar bry mig om att det är illa. Jag gillar twlight, there I've said it. 


Landet staden utan Internet... Hos min morfar i alla fall! ;)

Kommentarer
Postat av: pelle

Åh neeeeeej, inte du också! Suck!

2010-04-19 @ 16:39:08
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0