Shit...

Insåg att jag fyller år om tre dagar... Känner mig inte så pepp på min födelsedag måste jag erkänna. Det som ska bli så jävla kul är imorgon. Då kommer nämligen några av mina närmaste vänner hem till mig och jag planerar att ha stört kul! 

Idag ska vi ha en liten happening på skolan. Vi ska alla klä ut oss i kostymer och långklänningar dvs klänningar som går nedanför knäna (långa linnen räknas inte!). Hehe långa klänningar idag är väl lika vanligt i Sverige nu som bonnbrännor är i Afrika!

Menmen nu ska jag kila ner till min älskade tv!

Hörs mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: ´Tobias

Det är det jag menar, det är hemskt :(

2009-12-10 @ 12:17:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0