Jag bitter? Neeej

Idag fikade jag med Kajsa, Sofie och Petra efter skolavslutningen. Efter det gick jag på staden med Kajsa-Bajsa. Det var roligt och jag hittade julklappar till nästan alla i min familj. Jag som hade tänkt skita i att köpa presenter till dom i år, hehe.

Efter det tänkte jag sätta mig på min trofasta buss och åka hem. Jag märker dock till min förskräckelse att min buss är försenad. Men när den väl kommer blir det men ens oviktigt. På sveavägen står bussen still i några minuter. Inte på grund av trafiken trots att det alltid står stilla där. Men bussen står still och till sist meddelar busschauffören att bussen inte rör på sig. Jag kubbar då tillbaka till busstationen och tar nästa buss. Så det tog min hela 1 h och 50 minuter att komma hem idag. Mindre kul...

Något som är stört kul är dock att jag har jullov nu!

Jag som litade på sl, nu är det förtroendet borta... Borta för all framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0