Förvandlingen börjar...

Jag har nu börjar fixa lite med mitt hår och kläder inför maskeraden ikväll. Varför så tidigt kan man fråga sig och svaret är lätt, jag hatar att vara ute sent. Och så är jag löjligt tidig för att jag vet att jag kommer byta kläder, börja gråta och sätta på mig samma kläder jag hade från början den sista timmen. 

Idag har jag sett min kusin för sista gången... i år! Vilket var roligt, min släkt är som den är. När vi satt där och spleade kort kom jag på att jag inte hade några nyårslöften, tror jag skiter i dom om jag inte kommer på något bra. Men nu ska jag chilla järnet tills i kväll. Hoppas ni alla har det stört bra idag och nästa år!


Mina Paint-skills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0